Reklamace zboží
Projevila se u zakoupeného zboží závada a potřebujete provést reklamaci?
Postupujte prosím podle níže uvedeného postupu:
- zboží důkladně zabalte
- ke zboží připojte průvodní dopis s popisem závady, číslem faktury a kontaktem na Vás. Můžete případně využít náš formulář pro reklamaci - ke stažení ZDE
- zboží zašlete na naši adresu: Nejbaby s.r.o., Palackého třída 91, 61200 Brno
- nebo si objednejte svoz balíku z Vaší adresy: Stačí, když nám na e-mail objednavky@nejbaby.cz napíšete Vaši adresu + tel. kontakt a termín na kdy chcete svoz balíku od Vás objednat. Svoz balíku od vás následně proběhne do 3 pracovních dnů od objednání. Přepravu zajištuje Česká pošta. V případě uznané reklamace je dopravné zdarma, v případě neuznané reklamace Vám bude naúčtován poplatek za přepravu 90 Kč. Od řidiče si prosím nechejte vystavit potvrzení o převzetí balíku.
- zboží je možné reklamovat i prostřednictvím Zásilkovny: Stačí nás kontaktovat pro zjištění kódu, zboží zabalit a přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny. V případě neuznané reklamace Vám bude naúčtován poplatek 60 Kč. Zásilkovna přijímá balíky do 5 kg. Pozor taktéž na rozměr balíku. Součet všech tří stran zásilky může být max. 120 cm, maximální rozměr jedné strany zásilky max 70 cm.
- zboží můžete taktéž reklamovat na naší prodejně v Brně. Je nutné ke zboží doložit stejné náležitosti jako v případě poslání přes dopravce.