Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

BLACK FRIDAY ZDE 20% sleva na BIO příkrmy a další dobroty Kendamil v akci ZDE

Nejbaby s.r.o. Menu

Doprava a platba

DOPRAVNÉ :

Dopravné ZDARMA u objednávek vyšších od 2500 Kč při volení Balíkovny, GLS výdejních míst nebo Balíkovny doručení na adresu)

Osobní odběr v Brně na naší prodejně

0 Kč

Balíkovna - výdejní místa a boxy

Osobní odběr po celé ČR prostřednictvím České pošty - balík na balíkovnu

49 Kč

 PPL - výdejní místa a boxy

64 Kč

Zásilkovna - výdejní místa a boxy

Osobní odběr ve více jak 5000 výdejních míst po celé České republice, Slovensku, Maďarsku a Polsku

54 Kč

Balíkovna - doručení na adresu

99 Kč

GLS - doručení na adresu

104 Kč

PPL - doručení na adresu

107 Kč

Expresní doručení po Brně (Wolt)

od 125 Kč

(odvíjí se od vzdálenosti doručovací adresy)

Slovensko - Packeta doručení na adresu
137 Kč
Slovensko - GLS - doručení na adresu
139 Kč
Belgie - Belgická pošta HD
339 Kč
Francie - FR Colissimo HD
319 Kč
Itálie - HR Parcel
309 Kč
Lucembursko - Lucemburská pošta HD
335 Kč
Německo - Hermes HD
199 Kč
Nizozemsko - Nizozemská pošta HD
349 Kč
Polsko - doručení na adresu
149 Kč
Rakousko - doručení na adresu AT 219 Kč
Řecko - GR BoxNow Box
149 Kč
Řecko - GR Geniki Taxydromiki HD
349 Kč
Švédsko - SE Post Nord PP
315 Kč

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.


Dopravné ZDARMA u objednávek nad 2500 Kč při zvolení Balíkovny, Balíkovny - doručení na adresu, GLS - výdejní místa.


GLS

Zásilku doručí kurýr následující pracovní den od odeslání. V den odeslání zásilky obdržíte SMS a e-mail s číslem zásilky. Zásilku můžete sledovat v reálném čase na webu přepravce. V den doručení budete předem telefonicky kontaktováni doručujícím řidičem, který s Vámi upřesní čas dodání. V případě nezastižení příjemce, bude balík opětovně doručován.


GLS - výdejní místa

Osobní odběr po celé České republice prostřednictvím GLS Parcel Shop výdejních míst. Seznam míst naleznete ZDE. Zásilka je připravena následující pracovní den po odeslání. Budete kontaktováni SMS zprávou a e-mailem. Zásilka je na výdejním místě uložena 3 - 5 pracovních dnů (v boxech 3 dny, v ParcelShopech 5 dnů)


PPL

ppl-logo

Zásilku doručí kurýr následující pracovní den od odeslání. V den odeslání obdržíte e-mail s číslem zásilky. V den doručením Vás bude kurýr kontaktovat a domluví se s Vámi na čase dodání. V případě nezastižení příjemce, je balík opětovně doručován následující pracovní den, popř. po domluvě jiný pracovní den. Případné změny doručení lze domluvit na zákaznické lince PPL. Odkaz pro sledování zásilky naleznete ZDE


Balíkovna - doručení na adresu

česká pošta

Zásilky zasíláme prostřednictvím služby Balík do ruky, doručení do 1 – 2 pracovních dnů. V den odeslání obdržíte SMS s podacím číslem zásilky. Stav doručení je možné sledovat na webu České pošty. V případě nezastižení příjemce je balík uložen na nejbližší poště po dobu 5 pracovních dnů. Příjemce může požádat na poště (i telefonicky) o opětovné dodání zásilky v konkrétní den


Zásilkovna

Osobní odběr po celé České republice a Slovensku prostřednictvím Zásilkovny.

Zboží na tyto pobočky zasíláme na základě objednávek. Není možné se na výrobky přijít podívat. Osobní odběr je možný nejdříve následující pracovní den po objednání. Prosíme vyčkejte na informaci o možném vyzvednutí, která Vám bude zaslána přímo ze Zásilkovny prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy.

Postýlky, kočárky, ohrádky, pískoviště, koberce, vaničky a jiné nadrozměrné zboží není možné přes Zásilkovnu podat. Pouze drobnější zboží do 10 kg. Pokud budete mít v nákupním košíku zboží větších rozměrů, tato služba nebude na výběr.

Více informací o jednotlivých pobočkách naleznete ZDE


Balíkovna

Osobní odběr po celé České republice prostřednictvím České pošty - balík do Balíkovny.

Zboží na tyto pobočky zasíláme na základě objednávek. Není možné se na výrobky přijít podívat. Osobní odběr je možný nejdříve následující pracovní den po objednání. Prosíme vyčkejte na informaci o možném vyzvednutí, která Vám bude zaslána přímo z pošty prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy.

Postýlky, kočárky, ohrádky, pískoviště, koberce, vaničky a jiné nadrozměrné zboží není možné přes Balíkovnu podat. Pouze drobnější zboží do 10 kg.

Více informací o jednotlivých pobočkách naleznete ZDE


Expresní doručení po Brně (Wolt)

Expresní doručení po Brně a okolí již do 90 minut. Platí pouze pro objednávky, které jsou skladem a uhrazeny předem online kartou. Pouze pro drobnější zboží do 30 kg. Doručení do 90 minut platí v případě objednání zboží v Po - Pá 9:00 - 16:30 h). Cena je vypočtena v nákupním košíku, odvíjí se od doručovací adresy. Pokud budete mít v košíku zboží, které není skladem nebo je větších rozměrů, tato doprava nebude na výběr.


Slovenská pošta

Slovenská pošta

Doručení prostřednictvím Slovenské pošty je do 5 pracovních dnů. V případě nezastižení příjemce je balík uložen na nejbližší poště po dobu 5 pracovních dnů. Příjemce může požádat o opětovné dodání v konkrétní den. Platba v Eurech. POZOR POSÍLÁME ZBOŽÍ POUZE BALÍKY DO 15 KG!


V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci do 24 hodin u dopravce, který Vám zásilku doručil. Případně kontaktujte nás

 

PLATBY:

Hotově nebo platební kartou v naší prodejně v Brně   0 Kč
Bankovním převodem   0 Kč
Dobírkou 45 Kč
Online kartou - Mastercard, Visa, Google Pay, Apple Pay   0 Kč
Okamžité platby   0 Kč
Odložené platby - Twisto, Skip Pay, PlatímPak   0 Kč
Dárkovými passy Sodexo - pouze v naší prodejně v Brně   0 Kč

 

Hotově nebo platební kartou v naší prodejně:

Přijďte si pro objednané zboží a Vaši objednávku můžete uhradit až na místě v hotovosti, platební kartou nebo papírovými dárkovými passy od společnosti Sodexo.

Bankovním převodem:

Klasický bankovní převod peněz z Vaší banky. Objednávky expedujeme až po přijetí platby na našem účtu, případně na základě potvrzení o proběhlé platbě.

Dobírkou:

Za objednávku zaplatíte až při převzetí zboží přímo kurýrovi nebo Zásilkovně. Ve většině případů lze hradit platební kartou.

Online karty:

Přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Platba probíhá prostřednictvím platební brány Comgate. Po schválení platby získáváme my i vy ihned informaci o provedení platby a můžeme okamžitě zaslat objednané zboží.

Tuto volbu naleznete v nákupním košíku u platby Platba kartou online.

Platby Apple Pay a Google Pay:

Apple Pay i Google Pay jsou metody, při nichž platíte kartou uloženou v Peněžence Apple, resp. Peněžence Google. Více informací o Apple Pay, více informací o Google Pay. Tuto volbu naleznete v nákupním košíku u platby Platba kartou online. Po schválení platby získáváme my i vy ihned informaci o provedení platby a můžeme okamžitě zaslat objednané zboží.

Okamžité platby:

Přijímáme taktéž okamžité platby nejpoužívanějších bank - Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, mBank, Moneta Money Bank, Raiffeisenbank, UniCredit bank. Tuto volbu naleznete v nákupním košíku u platby Platba kartou online.

Po schválení platby získáváme my i vy ihned informaci o provedení platby a můžeme okamžitě zaslat objednané zboží.

Odložené platby:

Odložená platba Vám umožní odložit úhradu nákupu až o několik dnů. My obdržíme potvrzení o zaplacení okamžitě, takže můžeme téměr ihned vyřídit Vaši objednávku.

Nabízíme pro vás odloženou platbu ve spolupráci s Twisto, Skip Pay (dříve mallpay) a Raiffeisenbank (PlatímPak). Tuto volbu naleznete v nákupním košíku u platby Platba kartou online. Více info ZDE.

Platební brána je v kompetenci společnosti ComGate Payments, a.s. Zde jsou údaje pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267