Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

VÝPRODEJ SKLADU ZDE 20% SLEVA NA VYBRANÉ PRODUKTY S KÓDEM UNOR20

Nejbaby s.r.o. Menu

Cortex - Access+

Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Dostupnost:
Skladem
Odběr v naší prodejně nebo expresní doručení Woltem po Brně 10. 2.
U Vás doma nebo ve výdejně 11. 2.

585  ( 483,47  bez DPH)


Informace o produktu

  • Kód: DCASACSCOR01CS
  • EAN: 3558380110347

Asmodee je francouzský vydavatel a distributor deskových, karetních a rolových her, založený v roce 1995 Marcem Nunèsem. Společnost se zaměřuje na vývoj vlastních her a také na publikaci a distribuci her od menších vývojářů. V České republice působí Asmodee prostřednictvím společnosti Asmodee Czech Republic. Tato společnost je předním distributorem společenských her a hraček, dodávající široký výběr vysoce kvalitních produktů od renomovaných výrobců a licenčních partnerů, jako jsou The Pokémon Company, Funko, Zuru, Minix, Disney, CMON a mnoho dalších,

Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.

Díky větším kartám a pečlivě vybraným úkolům si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si úroveň obtížnosti a pusťte se do hraní! Vyřešte úkoly a vyhrajte. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení myšlení.

Kognitivní funkce využívané ve hře Cortex Access+:

Pozornost a pozorování:
Využití v těchto úkolech: Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Uvažování - bludiště - Koordinace

Hráči se musí soustředit a zaměřit pozornost, aby rychle a strategicky prohlédli (pozorovali) předložené vizuální detaily (herní dílky, čtverce, cesty atd.), aniž by se při tom nechali vyrušit. Dále se musí zaměřit na provedení správné akce a vykonání více než dvou úkolů či zpracování více než dvou informací zároveň.

Regulace impulzivnosti a flexibilita:
Využití v těchto úkolech: Multitasking - Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Uvažování - Bludiště - Koordinace
Hráči musí šlápnout na pomyslnou brzdu, aby se příliš neukvapili a neudělali zbytečné chyby ve své analýze, umísťování, udržení se na správné cestě či duplikování (v závislosti na úkolu). V "pokročilé" úrovni úkolu Koordinace si hráči musí zapamatovat několik různých informací, aniž by je zaměnili. Nejednat impulzivně je tak ještě těžší. Úkol Multitasking testuje schopnost hráčů přecházet z jednoho úkolu na druhý.

Krátkodobá a pracovní paměť:
Využití v těchto úkolech: Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Uvažování - Bludiště - Koordinace
V závislosti na úkolu si hráči musí udržet v krátkodobé paměti počet již spočítaných čtverců, gesta k napodobení, nesprávné cesty z bludiště atd. Musí také rozlišit správné informace (a udržet si je) od chybných (které lze z paměti vypustit) a někdy musí zpracovat dva pokyny zároveň. Toto neustálé zpracovávání a přizpůsobování po hráčích vyžaduje, aby využívali svou pracovní paměť, která nepřetržitě aktualizuje informace v jejich krátkodobé paměti.

Představivost a motorické dovednosti:
Využití v těchto úkolech: Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Koordinace - Analýza - Čtverce - Uvažování - Bludiště
Při rozmýšlení hráči využívají představivost k rychlému nalezení posloupností, spočítání prázdných míst, pootočení obrázků atd. Musí si také představit sami sebe, jak provádějí odpozorovaná gesta, aby je dokázali fyzicky předvést.

Počítání:
Využití v těchto úkolech: Čtverce
K provedení úkolu Čtverce hráči musí použít své početní dovednosti. Pro urychlení počítání musí také aplikovat vizuální strategie seskupování.

Předjímání, plánování, organizování a strategická flexibilita:
Využití v těchto úkolech: Uvažování - Bludiště
Hráči musí naplánovat a zorganizovat manipulaci a pohyby a zároveň dle potřeby použít strategickou flexibilitu k přizpůsobení.

Motorické dovednosti, představivost a dlouhodobá paměť:
Využití v těchto úkolech: Hmat
Hmatové karty zapojují hmat. Vnímané informace hráči převádějí do představivosti a následně je porovnávají s dřívějšími vědomostmi, aby poznali, čeho se dotýkají.

Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.

Pohled odborníka: Christophe Debien - Nemocniční psychiatr:
Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať již ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností.
Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které se starají. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry coby součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni - rodiny, terapeuti a pacienti - mohli rozvíjet společně s ostatními.

Obsah balení:
- 62 karet.

Fotografie (4)

Podobné zboží Porovnat alternativní produkty

Kdy se to stalo? - Access+

Kdy se to stalo? - Access+
Skladem